onsdag den 5. november 2014

Aktivitetsdag i Nr. Søby Hallen mandag den 10.11.14

Aktivitetsdag i Søby Højslev hallen for sårbare unge v. Carsten


Jeg har bestilt Søby Højslev hallen mandag den 10. november fra kl. 10-12.

I skal dele jer i tre grupper og planlægge idrætsaktiviteter for tre forskellige målgrupper: 
1) unge overvægtige med psykiske problemstillinger 
2) unge kriminelle med ADHD 
3) unge asylansøgere uden dansk sprog

I skal planlægge og evaluere med udgangspunkt i
7-kanten.

Jeg har inviteret PAU14 til at være "medier" for jeres undervisning. Så hvis alle deltager, vil der være ca. 10 i hver af de tre grupper.

  1. Jeg forestiller mig en fælles opvarmning af ca. 15 min.
  1. Derefter fordeler I jer ved tre ”stationer”, hvor I afvikler jeres aktiviteter af 20-25 minutters varighed rettet mod den valgte målgruppe.
  1. Grupperne roterer herefter, så de kommer rundt til alle tre stationer.
  1. Afrunding med udspænding/ afspænding/ massage og eftersnak ca. 20 minutter.


I må bruge fredag og mandag morgen til forberedelse CRN


Ingen kommentarer:

Send en kommentar