onsdag den 29. oktober 2014

udsagn fra borgere

                        UDSAGN FRA BORGERE I KVARTERET:


"Jeg har oplevet at blive væltet af min cykel af en flok drenge på scootere kl. 21 om aftenen!"


"Min datter på 16, er ofte blevet råbt efter når hun går forbi invandre drengene ned ved torvet"


"Jeg føler mig diskrimineret som dansker, når de sorte fylder alle steder i mit danske kvarter"


"Jeg har aldrig hørt nogle positive historier fra vores kvarter"


"De gamle og gangbesværede tør ikke, at gå udenfor en dør"


"Ahhh..... giv dem dog noget frirum, noget at gå op i.....så løser det sig nok"


"Jeg ser og høre ofte slåskampe fra min lejlighed om aftenen"


"I et land som danmark, MÅ vi kunne gøre noget for at hjælpe med at få dem til at forstå hvordan man opføre sig"


"Jeg forstår simpelthen ikke deres kultur..... jeg har brug for mere viden"


"Jeg har hørt om flere i lokal området, der gerne vil hjælpe og det helt frivilligt"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar